Hulp bij internetbankieren

Veel dagelijkse bankzaken gaan digitaal. Dat is soms best lastig als u hier niet in thuis bent. De mobiele adviseurs van Rabobank Uden Veghel helpen u graag op weg.

Van zoekende zijn in de digitale omgeving naar de rust voelen om online geld over te maken. Leo de Klein en zijn vrouw Jeanne uit Zeeland voelen zich inmiddels heel zeker als het over internetbankieren gaat. En dat allemaal dankzij de hulp van mobiele adviseur Danielle Siwaletti, die het echtpaar in de eigen vertrouwde omgeving mobiel advies gaf. Hoe ging dat precies?

Heldere uitleg

Leo had de kunst van het internetbankieren al redelijk onder de knie, maar Jeanne vond het lastiger. Daarom kropen ze vaak samen achter de pc. Toch besloot Jeanne dat ze het ook zelf wilde kunnen. Tijdens een bezoek aan de Rabobank bood mobiele adviseur Danielle Siwaletti haar daarom aan om tekst en uitleg te geven. ‘Voor mijn gevoel stond ik overal buiten’, vertelt Jeanne. ‘Ik begrijp het allemaal wel, maar als het te vlug gaat dan kan ik het niet zo goed in me opnemen. Danielle gaf zo’n duidelijke uitleg over internetbankieren. Ze legde me heel rustig uit hoe ik een euro overmaak en weer terugboek. Nu heb ik al een aantal keer zelf geld overgemaakt. Dat maakt mij veel minder afhankelijk van anderen. Ik hoor er weer bij!’ Niet alleen Jeanne had profijt van het bezoek. Leo leerde eveneens wat nieuws erbij. Danielle nam namelijk ook nog rustig de tijd om advies te geven over internetbankieren via de iPad. Leo zegt tevreden: ‘Ik vind het veel fijner om de iPad te gebruiken, want die kan ik overal mee naartoe nemen.’ Niet gek dus dat zowel Leo als Jeanne laaiend enthousiast zijn over de geboden service. En over internetbankieren zelf. Als je aan Leo vraagt wat hij er nog moeilijk aan vindt zegt hij vrolijk: ‘Niks meer!’ Ze voelen zich zeker over wat ze doen en dat geeft een veilig gevoel.

Persoonlijk

Het mobiel advies is er niet zomaar: de Rabobank wil bereikbaar en dichtbij blijven voor klanten die, ondanks de digitale ontwikkelingen, behoefte hebben aan persoonlijk contact. Het Mobiel Adviesteam biedt klanten niet alleen persoonlijk contact, maar leert ze ook om gebruik te maken van de digitale omgeving die de bank aanbiedt. En daarbij richt de Rabobank zich niet alleen op oudere en hulpbehoevende mensen. Iedereen mag aankloppen. Danielle: ‘We willen de klant zo goed mogelijk op weg helpen om zelfstandig te gaan internetbankieren. Door persoonlijk contact kunnen we veel meer uitleg geven over wat de mogelijkheden zijn.’ Leo en Jeanne bevestigen dat het contact met de Rabobank persoonlijk was. Jeanne: ‘De Rabobank is gemoedelijk en de adviseurs nemen echt de tijd voor je.’ Danielle: ‘We willen een verschil maken. Ondanks de digitale ontwikkelingen en het internet toch dicht bij onze klanten blijven staan, dat vinden we belangrijk.’ Klanten kunnen thuis mobiel advies krijgen, maar ook op een locatie in de buurt. Ondanks de gesloten kantoren, zijn klanten bij servicepunten in Zeeland, Erp, Keldonk, Venhorst en bij MuzeRijk in Uden van harte welkom om vragen te stellen.

Mobiel adviesteam

Rabobank Uden Veghel wil u helpen om zelfstandig uw digitale bankzaken te regelen. De mobiele adviseurs komen daarom graag bij u thuis langs voor praktische hulp, advies en service, wanneer u zelf niet naar een bankkantoor kunt komen. Meer weten? Bel de bank gerust voor een afspraak op (0413) 219 219. Of kom langs tijdens het spreekuur op een van de kantoren.